sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Treeniviikko 47/2013

Maanantai:
Lepo

Tiistai:
Käsinseisonta (1 h 30 min)
Sirkus Huiman vapaat treenit (30 min)

Keskiviikko:
Lepo

Torstai:
Aistikävely (1 h)

Perjantai:
Aerial Yoga Näppärä (1 h)

Lauantai:
Paintball (1 h 45 min)

Sunnuntai:
Showryhmätreenit: Showtanssi (1 h 30 min)


Yhteensä: 7 h 15 min


Kyseessä on siis viime viikon treenit, vaikka nyt jo sunnuntai onkin. Olen tänään menossa vielä yhdelle tankotanssitunnille ja showryhmätreeneihin, joten vielä en voi kirjoittaa tämän viikon treeneistä. 

Salitreenien uudelleen aloittamista olen harkinnut lähiaikoina, mutta toistaiseksi en ole viitsinyt. Loppuvuoden laiskistuminen on vaivannut. Suuritöisimmät projektit ovat ohi, joten olen vaipunut jonkinlaiseen horrokseen. Ei oikein jaksaisi mitään. Ei koulujuttuja, ei omatoimisia treenejä, ei etenkään mitään ylimääräistä. Niinpä vapaat aamut ovat salitreenien sijaan kulunut jotain turhaa puuhaillessa.

Maanantai-illan olin töissä, joten en päässyt taaskaan Pole Guruun tai PowerPoleen. Tiistaina pääsin kolmen viikon tauon jälkeen taas käsinseisontatunnille. Sirkustunteja on mennyt turhan monta ohi - käsinseisontatunneista olen päässyt viidelle yhdestätoista ja ilma-akrobatiatunneista kuudelle yhdestätoista. Raha ei minua oikeastaan harmita ("raha on jo mennyt" -asenteen olen oppinut äidiltäni), mutta se harmittaa, että tunti on vain kerran viikossa, joten paljon opetusta jää saamatta. Ja minä kun tahdon niin kovasti kehittyä. No, kehitystä on onneksi ainakin sen verran tapahtunut, että pääsin tällä kertaa kepeille ihan itse. Jee! Lisäksi huomasin, että osaan ottaa jopa kaksi askelta käsinkävelyä. Olen aiemmin päässäni päättänyt, etten osaa sitä, joten en edes yritä. Tyhmää! Näköjään hiukan jo osasin, joten nyt vain sekin treenin alle.


Keskiviikko jäi treenittömäksi aamuvuoron ja illan sirkusesityksen takia. Edelleen suosittelen muillekin Hurjaruuthin Talvisirkus Kosmosta. Lisätietoja aiemmasta postauksesta.

Torstai kului kokonaan työpaikkani kehittämispäivillä. Ainoaksi treeniä muistuttavaksi asiaksi jäi illan ohjelma - aistikävely. Tehtävänä oli kävellä reilun tunnin ajan keskittyen vuorotellen jokaiseen aistiin. Kehittämispäivillä oltiin yön yli ja perjantaina jatkettiin vielä kolmeen saakka. Kehittämispäivien ja Pole Gurun väliin jäi ärsyttävä kaksituntinen, jonka aikana ehdin kotiin ja väsähtämään totaalisesti. En jaksanut nousta ylös Guru-tunnille, joten kävin vain Aerial Yoga Näppärä -tunnilla. 

Lauantain treeninä toimi ainejärjestöni hallituksen virkistys paintballin parissa. Ei ollut ihan minun juttuni, mutta aina on kiva kokeilla kaikkea vähintään kerran. Muutenhan ei voi tietää, tykkääkö vai ei. Paintballin jälkeen menin poikkeuksellisesti yötöihin, joten sunnuntaista leijonanosa kului nukkuen. Juuri ja juuri jaksoin raahautua showryhmätreeneihin, joissa oli kuitenkin hurjan hauskaa. Yksi ohjaajistamme veti meille showtanssitunnin, jolla opettelimme hauskan koreografian All That Jazz -biisiin. Rakastan tanssia, joten ehkä keväällä täytyy tehdä jonkinlaista karsintaa kalenteriin ja lisätä tilalle tanssitunteja. Mutta minkä lajin kaikista ihanista valitsisin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti