maanantai 16. syyskuuta 2013

Lisää Pole Art -ajatuksia

Olen katsellut Pole Artin videoita ahkerasti tänään, vaikka eilen kaikki esitykset näinkin livenä. Joskus yksi kerta ei riitä huomaamaan kaikkia upeuksi. Katsokaapa tämä Steven Retchlessin veto:


Noniin, huomasittehan, että vasen tanko (eli tuo, millä Steven teki alkuosuuden) oli staattinen? Aivan mahtavaa. Miten ihmeessä voikin saada aikaan noin vahvan illuusion pyörivästä tangosta? Lattiaosuus ei sykähdytä niin paljon, mutta tangollahan tuo mies on upea. Huhhuh.

Ja tässä minulle uusi tuttavuus - Natalia Tatarintseva. Olipa kaunista katseltavaa. Voisinko yhtenä aamuna herätä ja huomata, että omaan samanlaisen lavasäteilyn, yhtä uskomattoman puhtaat linjat ja jalat, jotka taipuvat noin kauniisti? Huh noita spagaatti- ja muita hyppyjä. Ja mieletön heitto ayshaan kohdassa 1:50. Ainut häiritsevä tekijä oli tuo musiikki. Liian tunnettu tällaiseen kilpailuun. Ei sillä, etteikö Natalia olisi osannut tulkita biisin aivan upeasti. Tässä video:


Kannattaa muuten tsekata Tuula Ylikorven ja Nina Saksmanin upeat otokset Pole Artista heidän Pole Dance Photography -FB-sivultaan.

Ajastan tämän postauksen maanantaille. Olen tässä vielä kahden vaiheilla, uskallanko lähteä Norjaan Pohjoismaiden maatalous-metsätieteellisten tiedekuntien opiskelijoiden urheilukisoihin, koska olen flunssassa. Jos lähden, niin olen seuraavan viikon poissa ja blogiin laskeutunee hiljaisuus.

1 kommentti:

  1. itsekin tykkäsin Nataliiasta, oli mielestäni oikein kaunis, aito ja iloinen esitys :)

    VastaaPoista