keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Hyvää syntymäpäivää, minä!

Tänään täytin 24 vuotta. Hyvää syntymäpäivää minulle! Aamulla lähdin aamuilmajoogaan Lontoossa opiskelevan ja nyt Suomessa lomailevan kaverini kanssa. Lupasin heinäkuussa, kun hänellä oli synttärit, että maksan hänelle ilmajoogakokeilun. Nyt vasta pääsimme sinne joogasaliin asti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ihan nurinkurin syntymäpäiväni ei mennyt, kun kaverini oli hankkinut minulle synttärilahjaksi lahjakortin Fitnesstukkuun. Jee! Lahja tulikin tarpeeseen, koska olen ollut aikeissa tilata lisää proteiinijauhetta, kun edellinen pussi ihan kohta loppuu. Kaveri tykkäsi myös ilmajoogasta. Hassua vaan, että heti hänen ensimmäisellä kokeilullaan eräs toinen joogaaja meinasi pyörtyä noustuaan inversioliikkeestä. Mutta pää polviin, niin siitäkin selvittiin nopeasti.

Päivällä kävin pitkästä aikaa hieronnassa. Hieroja hieroi ja käänteli erityisesti kipeytynyttä olkapäätä. Tällä hetkellä se tuntuu hieman paremmalta. Huomenna ilma-akrobatiatunnilla näkee, onko se jo oikeasti paremmassa kunnossa vai pitäisikö sen antaa vielä levätä. En ole kovin hyvä lepäämään, mutta onneksi ensi viikolla olen Norjassa. No, siellä olisi tarkoitus osallistua urheilukisoihin koko viikon ajan, mutta ainakaan ei tule tankoiltua tai sirkusteltua. Tai.. eihän sitä koskaan tiedä..

Hieronnan jälkeen tulin työpaikalleni speksin tanssitreenejä varten, mutta itseni lisäksi paikalle raahautui vain yksi tanssija, joka hänkin oli flunssassa. Päätimme siis olla treenaamatta tänään, ja minä jäin odottelemaan työvuoroni alkua.


Tänään julkaisimme myös speksimme nettisivun! Jee! Käy tutkiskelemassa osoitteessa mmylspeksi.com. Ja jos kiinnostuit, napsauta itsesi mukaan myös speksin FB-tapahtumaan. Toimin speksissä tuottajana (yksi kolmesta) ja tanssijana. Kaikki kynnelle kykenevät ovat tervetulleita kannustamaan ja huutelemaan hauskoja omstartteja!

Toivottavasti speksissä nähdään! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti