tiistai 30. heinäkuuta 2013

Onnistumisia!

Moikka!

Väsyttää aivan järkyttävästi, mutta halusin tulla lyhyesti kertomaan, että treenit sujuu nyt mielettömän hyvin! Joka treeneissä on nyt opittu jotain uutta ja on ihan mahdoton flow meneillään.

Tänään meni tämä liike:

Elbow grip split
Eilen kokeiltiin Guru-tunnilla ensimmäistä kertaa, ja silloinkin se meni jotenkuten. Tänään sitten meni hyvin ja joka kerta. Woohoo! 

Tänään kokeilin myös ensimmäistä kertaa jonkinlaisia kärrynpyöriä tangolla. Onnistuin jo toisella yrittämällä ja siitä se sitten lähti sujumaan. Niin järkyttävän hyvä fiilis, kun oikeasti oppii jonkun vaikeamman tempun nopeasti. Olen koko tankoharrastukseni ajan ollut niin hidas kehittymään ja oppimaan, että ärsyttää. Niin sitten kun joskus opit jotain helposti.. Ai että miten ihana fiilis!

Elbow grip aysha
Loppuun vielä kuva elbow grip ayshasta. Tämä on liike, jota jostain syystä en ole tullut kokeilleeksi ennen tätä kesää. Ei vaan ole tullut mieleen eikä tunneillakaan ole satuttu muistuttamaan, että tällainenkin variaatio ayshasta on. Eli tämäkin on tämän kesä uusia liikkeitä. Jippii!

Ja nyt nukkumaan! Aamuvuorot ovat onneksi nyt hetkeksi aikaa ohi, mutta hölmö minä varasin silti aamujoogan huomiselle, ettei vaan tarvitsisi nukkua pitkään. 

5 kommenttia:

  1. Siis toi elbow grip split! Mä oon yrittäny vääntää sitä sata kertaa mutta mä en vaan uskalla siitä "kellahtaa" se käden ja jalan varaan :( toi on niiiiin hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko kokeillut niin, että joku tukee? Sitten kun pääset asentoon ja huomaat, että siinähän pysyy, niin uskallat ehkä "kellahtaa". Söpö sana muuten. :D Mäkin kyllä tykkään tosta.

      Poista
  2. Juuu olihan siinä tukija mutta oon niin nysvä, ei hitto! :D kai se menee kun tarpeeks monta kertaa yrittää :)

    VastaaPoista
  3. Mitenkä tuohon elbow grip splittiin mennään?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä vaikea selittää näin kirjoittaen, mutta jos haluat oikean käden ylös, niin vasemman puolen kaksonen, sammakkoasento, oikea käsi jalan ja tangon ympäri, vasen käsi alas tangolle ja liu'utus niin, että saat hartiat vasten tankoa, ja sitten jalat auki.

      Poista