sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Treeniviikko 19/2013

Maanantai:
Lepo

Tiistai:
Käsinseisonta (1 h 30 min)

Keskiviikko:
Kuntosali (1 h 9 min)

Torstai:
Tanssi (1 h 40 min)
Tankotanssi Pole 2/3 (1 h 15 min)
Tankotanssi Pole 3 Flow (1 h 20 min)

Perjantai:
Kuntosali (30 min)

Lauantai:
Tankotanssi Pole jamit (3 h)

Sunnuntai:
Tankotanssi koreotreeniä (1 h 30 min)


Yhteensä: 11 h 54 min


Torstaina tankotanssiopettajani luuli, että pelleilen demonstroidessani, kuinka paljon saan nostettua jalkaani tuossa yllä olevan kuvan asennossa. Jos otan kädellä kiinni jalasta ja koitan nostaa, matka tyssää heti alkuunsa. Tästä epäkohdasta harmistuneena päätin ruveta pikkuhiljaa venyttelemään myös selkää ja hartioita. Kaikenlaiset yläkropan venymistä vaativat liikkeet ovat minulle ihan mahdottomia. En ole ihan varma, mikä kohta siellä ottaa kiinni, mutta veikkaan olkapäitä ja hartioita. Koska en tosiaan saa kädelläni vedettyä jalkaa ollenkaan ylöspäin, otin avuksi kylpytakin nauhan. Toimii. Kuvassa näkyy tämänhetkinen maksimi, ja toivon, että pian voi ladata viereen jo uudet edistymiskuvat. Hittolainen, kyllä se sieltä vielä tulee! Nyt vain pitää muistaa ahkerasti venytellä.

Muuten ihan ok treeniviikko. En vielä päässyt kokeilemaan uutta treeniohjelmaa, jonka avopuolisoni minulle teki. Haluan ensin käydä liikkeet yhdessä hänen kanssaan läpi, etten tee mitään ihan väärin ja nolosti. Kiva saada vähän päivitystä, vaikka jotkut suosikkiliikkeistäni jäävätkin pois, yhyy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti