maanantai 6. toukokuuta 2013

Treenimusaa osa 2

Tein Helsinki City Runia varten itselleni parin tunnin soittolistan Spotify:hin. Lisäsin mukaan sekä kunnon bilebiisejä nostattamaan juoksufiilistä että omia lempibiisejäni tuomaan hyvää oloa. Joidenkin biisien sanat osuivat juuri sopivaan hetkeen ja joissakin biiseissä oli älyttömän tsemppaava melodia. Jaan tähän muutamat parhaat:

Blackmill - The Drift
Spotify-linkki


Jaoin tämän biisin jo edellisessäkin treenimusa-postauksessa, mutta se on vain niin hyvä. The Drift sai kunnian olla ensimmäinen biisi.

Swedish House Mafia - Greyhound
Spotify-linkki


Etenkin biisin puolesta välistä lähtevä lennokkaampi osuus toi hurjaa nostetta juoksuun. Muuten biisi on aikalailla taustamusiikkia, mutta tempoltaan sopiva juoksuun.

Feng Shui - Fluo
Spotify-linkki


Olen ruvennut tykkäämään tästä biisistä aika paljon, ja Fluo onkin usein soinut taustalla treenatessa. Tämä soi stadionilla, kun olin kävelemässä kohti aloituspaikkaa, ja nostatti tunnelmaa jo silloin. Jes jes jes.

Madonna - Die Another Day
Spotify-linkki


Die Another Day soi joskus puolen matkan jälkeen, jolloin rupesin jo tuskastumaan juoksuun. Alkoi kuitenkin naurattaa, kun lauleskelin mielessäni "I guess I'll die another day.." kuin suurempikin taistelu hengestäni olisi kyseessä.

Alina Devecerski - Maraton
Spotify-linkki


Tästä biisistä mainitsinkin jo eilen. Sopi hyvin tunnelmaan sanoituksensa takia. Jo, vi ska springa, springa, springa..

Ruudolf - Leijonakuningas-laulu
Spotify-linkki


Leijonakuningas-laulun olin ottanut juoksulistalleni ihan sen sisältämien tunneyhtymien takia. Kun kuulen tämän biisin, hyvän olon tunne valtaa minut ja ajattelen sitä onnellista hetkeä, kun kuulin tämän biisin ensimmäistä kertaa. Ja onhan tässä muutenkin hyvä meininki: Ja kun ne kysyy, et kuka mä oon, mä katon niit silmiin ja kerron niille. Mä oon tähdet taivaalla. Mä oon vuori korkeella. Joo, mä tiedän, mä oon suomenmestari. 

Ice Cube (feat. Mack 10 & Ms. Toi) - You Can Do It 
Spotify-linkki


Ja olihan sitä pakko pistää yksi kliseinen "You can do it!" -biisi. You can do it, put your back into it. I can do it, put your ass into it. 


Kunniamaininnan saavat vielä seuraavat yksittäiset sanoitukset, jotka hyvällä tavalla särähtivät korvaan siinä juostessa:

Lady Gaga - Highway Unicorn (Road To Love)
"We can be strong, we can be strong, out on this lonely road, on the road to love. We can be strong, we can be strong, follow that unicorn on the road to love." 

Haloo Helsinki! - Vieri Vesi Vieri
"Varmaa, mikäpä täällä olis varmaa, paitsi se että pitää jatkaa, vaikka se tuntuis vaikealta."


1 kommentti: