torstai 16. toukokuuta 2013

Pole Debut -video

Noniin, videot Pole Debutista on vihdoin YouTubessa, joten tässä pitemmittä puheitta oma videoni näytille. 


Heti suorituksen jälkeen olin todella tyytyväinen vetooni. Virheitä ei tapahtunut ja olin itsevarmempi kuin koskaan. Nyt jälkikäteen videota tuhat kertaa analysoidessa alkaa suoritus tuntumaan jo vähän huonommalta, mutta se on luultavasti ihan yleistä. Tämä oli kuitenkin paras, mihin ensimmäisessä kisassani, ensimmäisessä esiintymisessäni ja ensimmäisessä itsetekemässäni koreografiassa pystyin. 

Koreografianihan valmistui edellisenä iltana, ja nyt tuntuu, että siinä olisi pitänyt olla vaikeampia temppuja. Halusin kuitenkin mieluummin tehdä puhtaan ja hallitun koreografian kuin kömpelön mutta vaikean. Noissa kävelyissä näytän vähän eksyneeltä. No, olin ihan oikeasti eksyksissä, haha. Paikassa oli niin pimeää, etten aina tiennyt, missä suunnassa olen. Varsinkin kaikenlaisen pyörimisen jälkeen meni hetki hahmottaa, mihin suuntaan pitäisi lähteä. Videolla ei näy esityksen jälkeistä sekoiluani, kun lähdin kävelemään pois päin lavalta, kun piti mennä kumartamaan tuomareiden suuntaan. Näytti varmaankin siltä, että olisin ollut jo lähdössä pois, kunnes muistin, että pitää kumartaakin. Oikesti olin siis vain täysin sekaisin suunnista pimeässä salissa. Kilpakumppanit valittivat onneksi samaa, niin en tuntenut oloani ihan hölmöksi. 

Kaikki saivat kuitenkin mitalit kaulaan, joten pois lähdettiin voittajina. Minä ainakin olin voittanut itseni. Huhhuh, olen esiintynyt julkisesti tangolla. Yksin! Hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti