sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Treeniviikko 9/2013

Maanantai:
Lepo

Tiistai:
Tankotanssi Pole 2 (1 h 15 min)
Tankotanssi Pole 3 Tricks (1 h 15 min)

Keskiviikko:
Lihaskuntotreeni Voima (1 h)
Tankotanssi Pole 2/3 (1 h 15 min)
Aerial Dance (1 h)

Torstai:
Tankotanssi Pole 3 Flow (1 h 15 min)
Tankotanssi Pole Dance (1 h)

Perjantai:
Lepo

Lauantai:
Kuntosali (2 h 37 min)

Sunnuntai:
Tankotanssi vapaat treenit (1 h)


Yhteensä: 11 h 37 min

Tällä viikolla on näköjään ollut kovin tankotanssipainotteinen treeniviikko. Ihan hyvä, koska parin kuukauden päästä saatan olla kilpailemassa. Mutta kerron siitä sitten enemmän, kun asia varmistuu. Kyseisestä kilpailusta ei nimittäin ole tullut mitään tarkempaa infoa, eli periaatteessa en tiedä, voinko edes osallistua.

Circus Helsinki oli tämän ja viime viikon hiihtolomalla, joten sinnekään en ole päässyt treenaamaan. Ensi viikolla jatketaan uusissa tiloissa Suvilahdessa. Jännää! Tila on kuulemma todella hieno.

Eilen salilla tein käsitreenin, joten uskalsin treenin jälkeen venytellä spagaatit ilman pelkoa väsyneiden jalkalihasten ylivenymisestä. Ihan hyvältä näyttää, vaikka ilme onkin aika tuskainen. Aika uskomatonta, että olen tähänkin asti jo päässyt. En ole kovin notkea verrattuna esimerkiksi treenikavereihin, mutta yritän koko ajan venytellä enemmän ja enemmän. Kotona aivan liian harvoin muistaa ja jaksaa venytellä, mutta salitreenin jälkeen olen pitänyt pitkiä venytyshetkiä. Vasen puoli taitaa minulla tosiaan olla parempi spagaatissa. Kuvista päätellen ainakin.

Oikea jalka edessä 

Vasen jalka edessä
Olen jo pitkän aikaa kovasti suunnitellut aloittavani juoksukauden, mutta löytyy liikaa hyviä tekosyitä olla juoksematta. Ulkona on kylmä, märkää ja liukasta. Ei ole sopivia kylmän ilman liikuntavaatteita eikä kenkiä, jotka soveltuisivat lumimaastoon. Mutta Helsinki City Run lähestyy enkä halua lähteä kokeilemaan sitä ihan kylmiltään. Olisikohan ensi viikolla siis vihdoin ryhdistäydyttävä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti