sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Treeniviikko 11/2013

Maanantai:
Lepo

Tiistai:
Lepo

Keskiviikko:
Lepo

Torstai:
Tankotanssi Pole 3 Flow (1 h 15 min)
Rengastrapetsi Aerial Hoop 3 (1 h)

Perjantai:
Tankotanssia kotona (1 h 5 min)

Lauantai:
Lepo

Sunnuntai:
Kuntosali (2 h 26 min)
Tankotanssi vapaat treenit (2 h 30 min)

Yhteensä: 8 h 16 min

Brass bridge
Erittäin huono treeniviikko. Alkuviikko meni samalla kaavalla: labraa ja töitä. Väliin ei valitettavasti mahtunut treeniaikaa. Torstaina kävin pitkästä aikaa Vertical Clubin rengastrapetsitunnilla, kun lopetin Circus Helsingin ilma-akrobatiaryhmässä.

Perjantaina suunnittelin kisakoreografiaani kotona. Outoa suunnitella koreografiaa, kun ei tiedä, minkä pituinen sen pitäisi olla ja mitä temppuja se saa tai ei saa sisältää. Kilpailusta ei ole siis vieläkään tullut mitään infoa, joten en edelleenkään tiedä, voinko edes osallistua. Mutta koska kisoihin on enää kuusi viikkoa, on koreografiaa jo pakko alkaa suunnitella. Katsotaan, menenkö edes koko kisoihin.. Olisi nimittäin kiva tietää myös, mikä tanko on käytössä. Olen suunnitellut koreografiaa, jota ei esimerkiksi X-stagella pysty tekemään.

Lauantaina olin väsynyt ja bileillan jälkeisessä jumitustilassa (oikeaa krapulaa minulla ei oikeastaan koskaan ole), joten en jaksanut urheilla yhtään. Lenkkiä yritin tehdä iltapäivällä, mutta olin taas unohtanut syödä koko päivänä, joten ei oikein irronnut. Sitten pitikin jo kiirehtiä Cirque du Soleilin Alegríaan, joka oli ihana. Ah!

Ja sunnuntaille tulikin yli puolet koko viikon treeneistä. Salilla tein jalkatreenin. Jalkaprässissä löysin vihdoin jonkinlaisen maksimin. Tai kohdan, jossa oikeasti joutui pinnistämään ne 10 toistoa. 120 kg. Olen edennyt jalkaprässin kanssa erittäin hitaasti, koska pelkään sitä hieman. Olen joka kerta lisännyt 5-10 kg edellisen viikon painoihin, mutta aina vaan on tuntunut, että enemmänkin jaksaisi. Mutta nyt tuo 120 kg tuntui sopivalta, ja siitä jatketaan.

Vapaissa treeneissä yritin miettiä lisää koreografiaa, mutta keskittymiseni ei ihan riitä, kun tilassa on paljon muitakin ihmisiä. Jonkin verran uutta kuitenkin keksin. Lopputunnista treenikaverini otti vähän kuvia blogia varten, ja tuossa yksi. Laastarin sain jalkaani heti ensimmäisen kiipeämisen jälkeen. Kotitreeneissä perjantaina hankaantunut jalkapöytä vain repesi heti auki ja verta tuli ihmeellisen paljon niin pienenoloisesta haavasta. Tällaisia ovat tankotanssin haittapuolet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti