sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Freestylea joulukuulta

Olen harrastanut tankotanssia nyt reilut kaksi ja puoli vuotta, mutta vasta joulukuussa tein ensimmäisen kokonaisen biisin freestylea videolle. Olen linkannut tämän videon aiemmin tankotanssin harrastajien keskustelufoorumille, mutta blogissa en ole sitä vielä halunnut näyttää. Nyt ajattelin kuitenkin olevani jo tarpeeksi rohkea. Video vaatii kuitenkin oman annoksensa seliseliä, koska en ole siihen täysin tyytyväinen.

Hain tällä videolla joulukuussa Vertical Clubin showryhmään, vaikka tiesin, että hakijoissa on niin hyviä tankotanssijoita, etten siihen mitenkään voisi päästä. Mutta yrittäminenhän ei koskaan ole pahasta, ja minulla on tapana tarttua kaikkiin hyviin mahdollisuuksiin. Joulukuu oli kuitenkin superkiireinen enkä ehtinyt deadlineen mennessä suunnittelemaan kunnon koreografiaa. Olin saanut valmiiksi vasta alun lattiapätkän. Halusin kuitenkin tehdä hakuvideon, joten deadline-päivänä tunnin rengastrapetsitreenin jälkeen friistailasin kaksi tuntia Vertical Clubilla ja koitin saada videolle mahdollisimman hyvän vedon. Jotenkin kaikista tuli kuitenkin huonoja tai pito hävisi tai jotain muuta. Aika alkoi loppua ja kuvasin vielä äkkiä pari vetoa, jotta saisin edes yhden kunnollisen. Ja kun katsoin videot, huomasin, että olin kuvannut ne kamera kattoon osoittaen. Great. Salissa alkoi tunti, joten minun piti lopettaa, mutta onneksi koulun omistaja lupasi, että voisin vielä tunnin jälkeen jäädä hetkeksi kuvaamaan videota. Odottelin sitten tunnin pukuhuoneessa, jonka jälkeen vielä 40 minuutin ajan kuvasin ja kuvasin, kunnes totesin, että parempaan en enää kolmen tunnin ja 40 minuutin treenaamisen jälkeen pysty. Tämä video oli kaikista kuvaamistani videoista viimeinen enkä sillä enää jaksa pitää polvia suorana tai tehdä inverttejä suorin jaloin. Muuten olen tyytyväinen pätkään ja siihen, että sain edes koko videon lopulta tehtyä.

Tässä siis freestylea joulukuulta. Ajattelin aluksi käyttää samaa biisiä kisoissa, mutta tällä suljen nyt pois sen mahdollisuuden.

Jahas, Youtube ei näköjään nyt halua toimia mun kanssa yhteistyössä, jotta voisin upottaa videon tähän, joten käytetään sitten linkkiä.

Eli TÄSTÄ VIDEOON.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti