sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Treeniviikko 1/2013

Maanantai: 
Kuntosali (2 h 9 min)

Tiistai:
Lepo

Keskiviikko:
Intervalli ja keskivartalotreeni (1 h)
Tankotanssi Pole 2/3 (1 h 15 min)
Aerial Dance (1 h)

Torstai:
Tankotanssi Pole 3 Flow (1 h 15 min)
Rengastrapetsi Aerial Hoop 3 (1 h)

Perjantai:
Sh'bam (45 min)
BodyPump (1 h)
Tankotanssi Open class (55 min)

Lauantai:
Tankotanssi Pole 2/3 (1 h 15 min)

Sunnuntai:
Kuntosali (2 h 18 min)
Tankotanssi vapaat treenit (1 h)


Yhteensä: 14 h 52 min


Treenimäärässä näkyy se, että on ollut joululoma ja paljon aikaa käydä treeneissä. Normaalisti ei siis ihan noin paljon tunteja tule. Pyrin kuitenkin urheilemaan kuutena päivänä viikossa. Lepopäiviä onneksi tulee pakosti, koska muuten en välttämättä osaisi pitää edes sitä yhtä viikossa. Suosin myös tuplatreenejä, eli jään mielelläni kahdelle tai joskus jopa kolmelle tunnille peräkkäin. Näin esim. keskiviikkona, torstaina ja perjantaina. 

Tämän viikon kuntosalitreenit ovat olleet hyviä. Maanantaina päätin lisätä ohjelmaani leuanvedot myötä- ja  vastaotteilla. Sain molemmilla otteilla 3 x 3 leukaa. Hei, maasta se pienikin ponnistaa. ;) Enemmän olisi tarkoitus treenata myötäotteella (eli rystyset itseeni päin), koska sitä liikettä tarvitsen rengastrapetsilla nostoissa. Lisäsin myös vatsalihakset abdominal crunch -laitteella, koska perusliikeet lattialla ovat mielestäni tylsiä. Näytänkin salilla varmaan usein hauskalta, kun kokeilen mitä erilaisempia variaatioita ja teen kaikkia sen parikymmentä. 

Uusia kokeiluja olivat intervalli ja keskivartalotreeni, Aerial Dance, Sh'bam ja BodyPump. Paljon uutta mahtui siis yhteen viikkoon. Lopputuloksena mahtava treeniviikko. Harmittaa, kun ensi viikolla kunnolla alkavat työt ja seuraavalla viikolla alkava opiskelu syövät aikaa treenaamiselta, mutta toisaalta nautin myös niistä. Onneksi olen töissä salilla, niin voin helposti sujahtaa treenaamaan ennen tai jälkeen työvuoron. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti